-Showroom Magazinul Victoria, ETAJUL 5 (urcati cu liftul). Program: luni-vineri intre orele 9-20 si sambata intre orele 9-17.
Toate produsele au Garantie si Manual de utilizare in limba roamana.

miercuri, 2 aprilie 2008

Garantia produselor

Garantia produselor

-Toate produsele comercializate pe acest site http://www.electro-shopping.ro/, sau cele de la sediul firmei din cadrul Magazinului Victoira, etaj 5, sunt insotite de instructiuni de utilizare in limba roama, si de certificatul de garantie.
-Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
-Garantia produselor difera in functie de distribuitor/producator/furnizor si poate fi pe 1, 2, 3 ANI. Fiecare produs, pe site are trecut in dreptul lui numarul de ani de garntie.
-Produsele comercializate de magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.si, in momentul livrarii sunt insotite de instructiuni de utilizare, factura fiscala si certificatul de garantie, conform legislatiei in vigoare. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. O.G. 21/1992 privind Codul Consumului si cu Legea nr. 449 / 12.11.2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
-Certificatele de garantie sunt emise direct de producator.
-In momentul defectarii produsului este necesar prezentarea lui la unitatile service mentionate pe certificatul de garantie. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
-La unitatile service trebuie sa prezentati aparatul impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original.-Va rugam sa verificati integritatea produsului livrat prin curier. In cazul unor probleme sau defecte exterioare se intocmeste un proces-verbal cu curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu vor fi luata in cosiderare.
-Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact.electroshopping@yahoo.com
-Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
-In cazul ridicarii produselor de la sediul din magazinul Victoria, etaj 5, va rugam sa verificati produsele in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.
-Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare adaugate atrage anularea garantiei acestor produse. Firma S.C CRISTAMY ELECTRO TRADING S.R.L nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului.-In calitate de consumator aveti dreptul de a notifica in scris societatea despre faptul ca doriti sa renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsul este predat in stare buna, fara sa prezinte lovituri sau alte semne de folosire necorespunzatoare si daca se preda in ambalajul original. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Termenul de 10 zile incepe sa curga de la data primirii produselor. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre dumneavoastra, societatea va va rambursa sumele achitate, fara a va solicita sumele necesare rambursarii lor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 zile de la data denuntarii contractului.-Aceasta regula nu se aplica in cazul in care produsul a fost ridicat din cadrul sediului nostru.-Produsele nu pot fi returnate in urmatoarele cazuri:
· In cazul produselor la care s-a efectuat proba Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate;
· In cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data;
· In cazul aparatelor la care s-a intervenit sub orice forma, s-au utilizat necorespunzator, s-au ambalat in alte cutii decat cele livrate. Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
· In cazul aparatelor prevazute cu sigiliu acesta nu trebuie desigilat.
-Inlocuirea produsului, returnarea banilor se face doar daca clientul respecta conditiile de mai sus. In cazul solicitarii unui produs mai scump, clientul va plati diferenta; in cazul solicitarii unui produs mai ieftin, firma S.C CRISTAMY ELECTRO TRADING S.R.L nu va returna diferenta. S.C Cristamy Electro Trading S.R.L va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
-Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
-In cazul returnarii produselor, acestea trbuie sa fie intacte in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Niciun comentariu: